W USA Fisker Karma trafi do sprzedaży w listopadzie tego roku z ceną zaczynającą się od $87 900. Debiut modelu w europejskich salonach sprzedaży przewidziany jest na początek 2010 roku, a cena wyjściowa powinna być na poziomie ceny amerykańskiej, ale wyrażonej w Euro - na dzień dzisiejszy to równowartość ok. 69 000 EUR. Prezes Fisker Automotive, Henrik Fisker, potwierdził, iż produkcja auta odbywać się będzie w fińskiej fabryce Valmet Automotive z 40-letnim doświadczeniem w branży, która obecnie zajmuje się montażem Porsche Boxstera i Caymana. Planowana ilość egzemplarzy modelu Fisker Karma opuszczających bramy zakładu w Uusikaupunki ma wynosić rocznie 15 000 sztuk, z czego połowa ma pozostać na rynku europejskim.

Wyposażony w hybrydowy układ napędowy Q-Drive opracowany przez Quantum Technologies, Fisker Karma ma możliwość przebycia dystansu ok. 80 km wyłącznie przy użyciu napędu elektrycznego, po czym do życia zostaje powołany 2-litrowy, turbodoładowany silnik GM Ecotec z bezpośrednim wtryskiem benzyny, pełniący rolę generatora do ładowania zestawu akumulatorów litowo-jonowych, dzięki czemu zasięg auta wzrasta do ponad 350 km, przy średnim zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 2,35 l/100km. Łączna moc wyjściowa dwóch silników elektrycznych w które wyposażono auto, wynosi 408 KM, a generowany przez nie moment obrotowy sięga aż 1300 Nm, co pozwala rozpędzić samochód do pierwszej "setki" w czasie 5,8 sekundy i osiągnąć elektronicznie ograniczoną, maksymalną prędkość wynoszącą ok. 201 km/h.

Na Salonie Samochodowym w Genewie amerykańska firma zaprezentuje prawdopodobnie także swój najnowszy projekt, otwartą wersję Karmy o przydomku S, zaprezentowaną już na tegorocznym Salonie Samochodowym w Detroit, której produkcja rozpocznie się w 2011 roku.

Co więcej, jeśli Fisker Karma odniesie spodziewany sukces rynkowy, to istnieje duża szansa na wprowadzenie do produkcji w ciągu najbliższych kilku lat, nowego hybrydowego modelu kalifornijskiego producenta, którego cena nie powinna przekroczyć połowy wartości modelu Karma.