Wszystkie jej silniki mają turbodoładowanie, co jest fajne, przyznajcie. Najsłabszy ma 105, a najmocniejszy 170 KM. Na razie, bo niedługo pojawi się odmiana sportowa z zaprzęgiem 235 KM. Inny ciekawy element w Alfie to system DNA, który zmienia siłę wspomagania kierownicy, czułość pedału gazu i przesuwa granicę, przy której ESP doprowadza nas do porządku. Do wyboru jest tryb Dynamic (dobry, gdy się spieszysz), Normal (dobry, gdy się nie spieszysz) i All Weather (dobry, gdy pogoda nie pozwala na szybką jazdę). Ale i tak największa zaleta Alfy to jej wygląd, spójrzcie sami.
Galeria zdjęć
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować
Alfa Romeo Giulietta – z pięknem trzeba obcować