Spółka, która ukrywa się pod skrótem AMP, wybrała łatwiejszą drogę niż opracowanie własnego samochodu i zdecydowała się wykorzystać do swego celu roadster Saturn Sky (w Europie znany jako Opel GT). Dwumiejscowy pojazd w standardzie oferowany jest z benzynowym 4-cylindrowym silnikiem, który AMP zastąpiło silnikiem elektrycznym i zestawem akumulatorów.

Seryjny Saturn Sky ma 4091 mm długości, 1813 mm szerokości, 1274 mm wysokości i rozstaw osi o długości 2415 m. Rzędowy silnik o pojemności 2,4 l oferuje moc 127 kW (173 KM) przy 5800 obr./min i moment obrotowy 225 Nm przy 4800 obr./min. Tak wyposażony roadster przyśpiesza od 0 do 96 km/h w 7,2 s i osiąga prędkość maksymalną 197 km/h.

Po ingerencji AMP auto otrzymało silnik elektryczny, dzięki któremu przyśpieszenie od 0 do 96 km/h skraca się do 5,7 s, natomiast prędkość maksymalna wynosi zaledwie 144 km/h. Na jedno załadowanie elektryczny Sky może przejechać do 200 km.

Spółka AMP planuje budowę 300 roadsterów Sky napędzanych prądem elektrycznym. Samochód wyceniono na ok. 50 tys. dolarów, czyli auto będzie prawie dwa razy droższe od benzynowego odpowiednika. Saturn Sky z napędem elektrycznym jest pierwszym modelem marki, który AMP przerabia na napęd elektryczny. Później przyjdzie kolej na sedany i SUV-y z oferty amerykańskiego producenta.