Konstruktorzy firmy Aston Martin przygotowali wyjątkową wersję swojego najmniejszego modelu V8 Vantage. Samochód otrzymał 12-cylindrowy silnik o pojemności 6,0 l. Jednostka o mocy 600 KM osiąganej przy 6250 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 690 Nm przy 5000 obr./min rozpędza auto od 0 do 100 km/h poniżej 4 s, co czyni z niego najlepiej przyśpieszającego Astona w historii. Do 100 mph (160 km/h) ze startu zatrzymanego Aston Martin V12 Vantage RS przyśpiesza w 8,5 s. Prędkości maksymalnej auta nie podano.
Silnik ze suchą miską olejową, kutymi tłokami, nowymi korbowodami, zmodyfikowanymi wałkami rozrządu, zmienionymi głowicami cylindrów oraz nowym układem wydechowym zestrojono w dziale wyścigowym firmy. Masa koncepcyjnego Astona wynosi mniej niż 1,6 t, tak więc stosunek mocy do masy wynosi ok. 375 KM/t, a stosunek masy do mocy 2,66 kg/KM. Obniżenie masy uzyskano przez zamontowanie maski i klapy bagażnika z karbonu. Nowe, automatycznie wysuwane skrzydło na klapie bagażnika i karbonowy spojler pod przednim zderzakiem poprawiają docisk, żebrowanie na masce silnika odprowadza gorące powietrze, natomiast otwory w przednim zderzaku doprowadzają powietrze do hamulców karbonowo-ceramicznych.
Samochód na razie jest tylko studium, jednak Ulrich Bez zapowiedział, że prototyp jest w pełni funkcyjny i jeśli wywoła odpowiednie zainteresowanie potencjalnych klientów, nie jest wykluczona jego produkcja. W takim wypadku cena oczywiście odzwierciedlałaby ekskluzywność auta.