Facelifting Audi Q7 widoczny jest przede wszystkim w przedniej części nadwozia. Atrapa wlotu powietrza chłodnicy upodobniła się obecnie do tej z Q7 V12 TDI. Zmodyfikowany został także przedni zderzak, który otrzymał diodowy pasek spełniający rolę kierunkowskazów. Reflektory xenon plus posiadają też funkcję doświetlania zakrętów i mocniejsze światła drogowe.
Zmieniła się dolna część drzwi oraz pojawiły się nowe koła z metali lekkich o rozmiarze 7,5 J x 18 z oponami 235/60. Zmodyfikowany został dwukolorowy tylny zderzak. Drzwi bagażnika, pokrywa silnika i przednie błotniki wykonano z aluminium.
W ofercie 11 barw nadwozia są cztery nowe lakiery – Ibis White i metalik Graphite Grey, Teak Brown oraz Orca Black. Za dopłatą można zamówić aluminiowe wykończenie wnętrza.
Paleta jednostek napędowych obejmuje dwie benzynowe i dwie wysokoprężne. Nie zmieniły się parametry techniczne silników benzynowych 3,6 FSI (206 kW) i 4,2 FSI (257 kW), ale spadło ich zużycie paliwa z 12,7 na 12,1 l/100 km orazz 13,3 na 12,7 l/100 km.
Podstawowy turbodiesel 2,0 TDI ma moc 176 kW i maksymalny moment obrotowy 550 Nm w zakresie od 2000 do 2250 obr./min. Średnie zużycie oleju napędowego wynosi 9,1 l/100 km. Nowy wariant 2,0 TDI Clean Diesel zużywa o 0,2 litra/100 km mniej. Zmieniona została w nim recyrkulacja spalin, zastosowano nowy katalizator i system AdBlue. Dzięki temu spełnia normę Euro 6 i amerykańską LEV II Bin 5 oraz średnio zużywa 8,9 l/100 km oleju napędowego.
Zmodernizowany został też ośmiocylindrowy silnik wysokoprężny 4,2 TDI, którego moc wzrosła z 240 do 250 kW przy maksymalnym momencie obrotowym 760 Nm w zakresie od 1750 do 3000 obr./min. Nadal w ofercie pozostaje wersja Q7 V12 TDI. W tym przypadku zmiany objęły tylną część nadwozia i wnętrze. Bez zmian pozostała przednia część, podobnie jak moc silnika 368 kW przy maksymalnym momencie obrotowym 1000 Nm oraz średnie zużycie paliwa 11,3 l/100 km.