Audi R8 Spyder wyposażony jest w silnik 5,2 l V10 o mocy 525 KM. Taki zaprzęg wystarczy, by osiągnąć pierwszą setkę w 4,1 s, drugą w 12,7 s i pędzić maksymalnie 313 km/h. R8 Spyder różni się nieco od wersji ze stałym dachem. Nie ma charakterystycznych „skrzeli” po bokach nadwozia, a jego dach można schować w bagażniku i opalić się na brązowy kolor, na który pomalowany jest jeden z egzemplarzy na zdjęciach. Tylko uważajcie z tym opalaniem, bo będziecie tak czerwoni jak kolejny model ze zdjęć. Przemiana ze zjawiskowego coupé w zjawiskowe cabrio trwa 19 s.
Galeria zdjęć
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować
Audi R8 Spyder – z pięknem trzeba obcować