Audi prowadzi politykę poszerzania oferty. Jedynie w ub. roku przedstawiono 12 nowych i zmodernizowanych modeli. Przykładem może być A4 Avant, nowy Q5 oraz facelifting A3 i A6. Efektem tego jest sprzedanie w 2008 roku 1 003 400 egzemplarzy, a więc o 4,1 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na przekór kryzysowi ekonomicznemu, znaczny wzrost sprzedaży nastąpił pod koniec roku. W grudniu w krajach Europy Zachodniej sprzedano 53 9000 samochodów marki Audi, podczas gdy przed rokiem 43 969 egz. W tej części Europy sprzedani w 2008 roku aż 667 000 aut.

Na rynkach azjatyckich sprzedano 14 000 (+15,6 proc.) samochodów Audi w grudniu 2008 roku, a w całym roku 155 100 (+15,6 proc.). Trzecim pod względem wielkości rynkiem dla niemieckiej marki jest rynek USA, gdzie w grudniu sprzedano 7 712 egz. (-9,3 proc.), a w ciągu całego roku 87 7600 egz. (-6,1 proc.).

Także w tym roku nie zabraknie nowości. Zapowiedziano premiery A5 Cabriolet, A5 Sportback, a także nową generację A8.