Jego 670-konny Saleen nie wyprzedził tylko dwóch rywali: Rafała Janusa i Andrzeja Mancina. Dziesiąty w tych zawodach był Maciej Tomaszewski, który wygrał w klasie Narodowa 2000 i po trzech eliminacjach prowadzi w jej punktacji.Nieoczekiwanie zakończyła się kielecka runda długodystansowych mistrzostw Polski. Podczas drugiego pit stopu Audi ekipy RAM Racing połączonego ze zmianą kierowców nie zadziałał zawór odcinający w urządzeniu do tankowania. Paliwo rozlało się na rozgrzane tarcze hamulców i doszło do pożaru. Maciej Stańco, który właśnie wsiadał do samochodu, w porę zdążył odskoczyć. Gaśnica będąca na wyposażeniu boksów nie zadziałała, a jednostka straży pożarnej długo nie mogła sobie poradzić z ogniem.Dyrekcja zawodów podjęła decyzję o przerwaniu wyścigu - na torze zabrakło środków gaśniczych. W związku ze skróceniem dystansu załogom przyznano połowę punktów.W wyścigu połączonych klas A-1150 i N-1150 najszybsi byli Michał Starnawski oraz Krzysztof Tobiasz. Formułę Super Sport oczywiście wygrał Michał Gil (Reynard 913-VW).Grand Prix Polski: 1. Maciej Stańco (Saleen), 2. Rafał Janus (Audi), 3. Andrzej Mancin (Alfa Romeo), 4. Karolina Czapka (Renault), 5. Piotr Bednarek (Alfa Romeo). Punktacja: 1. Maciej Stańco 120, 2. Piotr Bednarek 90, 3. Adam Gładysz 76, 4. Marcin Gładysz 74, 5. Łukasz Kotarba 70.Długodystansowe mistrzostwa Polski: 1. Wojciech Dobrzański/Andrzej Dziurka (Porsche), 2. Karolina Czapka/Łukasz Kotarba (Renault), 3. Fabio Ghizzi/Enrico Buscema (Lancia), 4. Piotr Soja/Paweł Soja (Renault), 5. Jarosław Czub/Maciej Tomaszewski (Alfa Romeo). Punktacja: 1. Jarosław Czub/Maciej Tomaszewski 71, 2. Wojciech Dobrzański/Andrzej Dziurka 60, 3. Karolina Czapka/Łukasz Kotarba 51, 4. Adam Gładysz/Marcin Gładysz 49, 5. Tomasz Skinder/Miłosz Majewski 49.