Samochody spod znaku czterech pierścieni są obecne na chińskim rynku już od dwudziestu lat. Przez ten czas firma dzięki współpracy z chińskim FAW uzyskała czołową pozycję na rynku samochodów premiowych i planuje dalszy wzrost sprzedaży. W zeszłym roku Audi zwiększyło w Chinach sprzedaż o 25%. Duża w tym zasługa miejscowej produkcji (93 168 egzemplarzy). Import zwiększył się w 2007 roku o 27 procent do poziomu 19 764 pojazdów. Statystyki obejmują także Hong Kong, który działa trochę jako autonomiczne miasto-państwo.
Chińczycy najbardziej polubili model A6, którego sprzedano w ilości 73 404 egzemplarzy. Popyt na ten model zwiększył się w porównaniu do roku 2006 o 19 procent. Jeszcze większy wzrost zainteresowania odnotował model Audi A4, którego w zeszłym roku sprzedano o 27% więcej niż rok wcześniej (w sumie 19 764 egz.). Największy sedan Audi A8 trafił w zeszłym roku do 3 631 nabywców (wzrost o 22%).
Skoczkiem roku można nazwać SUV-a Audi Q7, którego w 2007 roku sprzedano 3 631 sztuk, co oznacza 349-procentowy wzrost w stosunku do roku 2006.
Oprócz optymistycznych liczb firma podała do wiadomości także swoje najbliższe plany. Tak więc w tym roku w Chinach pojawi się supersportowe Audi R8, coupe A5, a także jego mocniejsza odmiana S5. Ralph Weyler, który w firmie Audi odpowiada za marketing, podkreślił, że Chiny do dla Audi najważniejszy zagraniczny rynek zbytu.
Dzięki poszerzonej gamie modelowej niemiecka marka oczekuje, że także w bieżącym roku będzie zwiększała w Chinach sprzedaż.