Niemiecka firma Audi podała swoje wyniki gospodarcze za rok 2006. Przychody wzrosły w stosunku do roku 2005 o 17,1 % i osiągnęły poziom 31,1 mld euro. Wzrost sprzedaży nie był tak dramatyczny, wyniósł 9,1 %. Zysk eksploatacyjny wzrósł o znaczących 43,2 % do 2,015 mld euro. Wzrost zysków Audi zawdzięcza przede wszystkim obniżaniu kosztów, zwiększaniu wydajności pracy i optymalizacji procesu produkcyjnego. Zysk po opodatkowaniu wyniósł w zeszłym roku 1,343 mld euro, czyli o 63 % więcej niż w roku 2005.

Audi już dziewiąty rok z rzędu zwiększa sprzedaż, a zeszły rok nie był wyjątkiem. Na rynek trafiło 905 188 samochodów, czyli o 76 079 egzemplarzy więcej niż w roku 2005. Na rodzimym rynku niemieckim Audi uzyskało udział w rynku na poziomie 7,6 %, co jest najlepszym wynikiem od 26 lat.

Jednym z najszybciej rozwijających się rynków są dla Audi Chiny. Na tamtejszym rynku spółka odnotowała wzrost sprzedaży o 38,8 %, co w sumie oznacza sprzedaż 38 708 samochodów. Po USA i Wielkiej Brytanii chodzi o największy eksportowy rynek zbytu. W Europie Audi największy wzrost sprzedaży odnotowało w Hiszpanii, Francji, Belgii, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Na rynkach Europy Wschodniej sprzedaż samochodów marki Audi wzrosła o 31,7 % i osiągnęła w sumie 27 083 sztuk (w Rosji sprzedaż wzrosła o 64,3 %). Zbyt Lamborghini, spółki-córki firmy Audi, również się zwiększył i osiągnął poziom 2 087 sprzedanych samochodów (o 30,4 % więcej niż w 2005).

W zeszłym roku Audi wyprodukowało 926 180 samochodów, czyli o 14,1 % więcej niż w 2005 roku. Wersje quattro tworzyły ok. 1/3 produkcji. Produkcja silników osiągnęła poziom 1 895 695 jednostek (wzrost o 11,8 % w stosunku do 2005 roku). Pod koniec zeszłego roku Audi zatrudniało 52 463, czyli tak samo jak w roku 2005.

Firma oznajmiła, że do końca roku 2008 chce wyprodukować ponad milion samochodów. W roku 2015 chce pokonać granicę 1,5 mln wyprodukowanych aut.