Latem, w czasie wzmożonego użytkowania samochodu ubytki płynu chłodniczego często uzupełniane są zwykłą wodą destylowaną. Powoduje to zmniejszenie właściwości zabezpieczających przed korozją i wytrącaniem się kamienia w silniku. Jesień jest to czas, kiedy należy sprawdzić jakość oraz ilość pozostałego w chłodnicy płynu i zastanowić się nad jego wymianą przed nadciągającymi zimnymi nocami, kiedy to zużyty, bądź zbyt rozcieńczony płyn może zamarznąć.

„Naszym celem było przygotowanie płynu, który pozwalałby na komfortową prace chłodnicy niezależnie od panujących okoliczności termicznych. To sprawiło, że Dynagel 2000 wyposażyliśmy w ochronę przed przegrzaniem w temperaturze osiągającej nawet 130 ºC w warunkach eksploatacyjnych.” – mówi Grzegorz Mioduszewski, specjalista ds. marketingu Autolandu. „Ponadto, Dynagel 2000 chroni chłodnicę również przed ujemnymi temperaturami, dochodzącymi nawet do -37 stopni Celsjusza.”.

Dzięki zmodyfikowaniu zawartych w płynie inhibitorów korozji, producent gwarantuje nienaganną pracę chłodnicy przez okres 5 lat, bez limitu kilometrów. Nowa formuła Dynagel 2000 sprawia, że może on być mieszany ze wszystkimi płynami opartymi na glikolu etylenowym, które stanowią 99% rynku płynów do chłodnic. Co więcej, może on być stosowany w układach chłodzenia silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w aluminiowe, żeliwne lub mieszane układy chłodzenia, niezależnie od rodzaju i modelu samochodów osobowych oraz ciężarowych. Dodatkowo, Dynagel 2000 przewyższa swoim właściwościami większość znanych norm, takich jak: ASTM D3306, ASTM D 4985, BS 6580 (1992), NATO S 759, oraz spełnia m.in. normy takich producentów jak: VW, Volvo, Renault, Mercedes, B&W, Ford, Opel, Chrysler, Cummins, John Derre, Man, Leyland Trucks, Mack.

Dynagel 2000 występuje w dwóch opakowaniach 1l i 5l w postaci gotowego płynu do chłodnic, oraz jako koncentrat.