Flagowy model firmy Bentley w aktualnej wersji po raz pierwszy pojawił się w roku 1998. Zmiany, którym dwa lata temu poddano zawieszenie, teraz zostaną w pełni wykorzystane, Arnage otrzyma bowiem mocniejszą wersję tradycyjnej jednostki napędowej 6,75 V8 oraz 6-biegową przekładnię automatyczną ZF.
Zmiany na klasycznym 8-cylindrowcu o pojemności 6752 cm3 pozwalają na spełnianie norm emisji spalin Euro 4 oraz uzyskanie lepszych osiągów. Najszybszy Arnage T z doładowanym silnikiem osiąga moc maksymalną 505 KM i maksymalny moment obrotowy 1000 Nm (dotychczas 457 KM i 875 Nm). Zmiany przeprowadzono m. in. w systemie doładowania i układzie rozrządu. Słabszą wersję Arnage R wzmocniono z 405 do 457 KM, czyli do poziomu dotychczasowego Arnage T. Dynamikę auta polepsza również zastosowanie nowoczesnego 6-biegowego automatu ZF.
Arnage T osiąga prędkość maksymalną 288 km/h (dotychczas 270 km/h), słabszy model R osiąga analogicznie prędkość starszej odmiany T, tzn. 270 km/h (o 20 km/h więcej).
W wyposażeniu seryjnym wszystkich modeli znajduje się kierownica regulowana w dwóch osiach, system kontroli ciśnienia w oponach, nowe nastawienie systemu stabilizacji toru jazdy, telefon pokładowy z Bluetooth i elektrycznie sterowane „Flying B“ na atrapie. Kupujący mogą zamówić sportowe nastawienie aktywnego zawieszenia, które jest niezależne od trybu sportowego skrzyni biegów. Do dyspozycji jest nowa gama kolorystyczna, nowe materiały tapicerki i obręcze ze stopów lekkich.
Nowy Arnage 2007 będzie sprzedawany już od września.