Pierwszy chiński samochód hybrydowy przygotowano w dwóch odmianach – Chery A5 ISG i Chery A5 BSG. Obie wersje bazują na sedanie A5, a po zakończeniu olimpiady rozpocznie się ich produkcja seryjna.
Model Chery A5 BSG to hybryda wykorzystująca technologię start-stop. Silnik benzynowy o pojemności 1,6 l dopełniono 12V rozrusznikiem pełniącym również funkcję generatora. Skrzynia biegów jest manualna 5-biegowa. Tak zmodyfikowany samochód osiąga o 7 % niższe normowane zużycie paliwa od seryjnej wersji 1,6, a w rzeczywistych warunkach oszczędność ma sięgnąć granicy 10 procent.
Drugi pojazd Chery A5 ISG napędzany jest benzynowym silnikiem 1,3 i silnikiem elektrycznym o mocy 12 kW. Chodzi o tzw. mild-hybrid (silnik elektryczny nie jest w stanie samoczynnie napędzać samochód, wyłącznie wspomaga jednostkę spalinową). Dodatkowo samochód wyposażono w funkcję start-stop, która zapala silnik w przeciągu 200 ms. Częścią układu są akumulatory i transformator. Moc maksymalna i moment obrotowy porównywane są do wersji z silnikiem 1,6 l. Firma Ricardo przewiduje zużycie paliwa o 15 % niższe od wersji standardowej.
Oba modele zaprojektowano tak, aby pełniły rygorystyczne normy europejskie.