Logo

BMW rośnie w siłę

Robert Rybicki
Robert Rybicki

W pierwszym półroczu sprzedało 460 tys. aut, czyli o 6 proc. więcej niż w 2000 r. Popyt na samochody z Monachium wzrósł przede wszystkim w USA (o 21 proc.) oraz w Azji i Afryce (o 21 proc.). By podołać zamówieniom, koncern musiał zwiększyć zatrudnienie o 2 tys. osób. W zakładach monachijskich oraz w fabryce w Landshut nie było przerwy wakacyjnej, a w Regensburgu trzeba było wprowadzić dodatkową zmianę przy taśmie montażowej.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Wiadomości
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu