Siła napędu rozdzielana jest w sposób całkowicie adaptacyjny nie tylko przez układ xDrive pomiędzy koła przednie i tylne, ale także przez układ Dynamic Performance Control pomiędzy oba koła tylne. Co zapewnia stabilność przy nagłych zmianach obciążenia. Pod maską m.in. benzyniak V8 z układem Twin Turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa osiągający maksymalnie 407 KM i maksymalnym momencie obrotowym: 600 Nm osiąganym już przy 1750 obr/min.OSIĄGI I DANE TECHNICZNEBMW X6 xDrive50i: silnik benzynowy V8 z układem Twin Turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Injection)pojemność skokowa: 4395 cm3, moc: 300 kW/407 KM przy 5500-6400 obr/min, maks. moment obrotowy: 600 Nm przy 1750-4500 obr/min, przyspieszenie (0-100 km/h): 5,4 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa wg UE: 12,5 l/100 kmemisja CO2: 299 g/km.BMW X6 xDrive35i: sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z układem Twin Turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Injection)pojemność skokowa: 2979 cm3, moc: 225 kW/306 KM przy 5800-6250 obr/min, maks. moment obrotowy: 400 Nm przy 1300-5000 obr/min, przyspieszenie (0-100 km/h): 6,7 s, prędkość maksymalna: 240 km/h, średnie zużycie paliwa wg UE: 10,9 l/100 kmemisja CO2: 262 g/km.BMW X6 xDrive35d: sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny z układem Variable Twin Turbo i układem Common Rail trzeciej generacjipojemność skokowa: 2993 cm3, moc: 210 kW/286 KM przy 4400 obr/min, maks. moment obrotowy: 580 Nm przy 1750-2250 obr/min, przyspieszenie (0-100 km/h): 6,9 s, prędkość maksymalna: 236 km/h, średnie zużycie paliwa wg UE: 8,3 l/100 kmemisja CO2: 220 g/km.BMW X6 xDrive30d: sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i układem Common Rail trzeciej generacji pojemność skokowa: 2993 cm3, moc: 173 kW/235 KM przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 520 Nm przy 2000-2750 obr/min, przyspieszenie (0-100 km/h): 8,0 s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa wg UE: 8,2 l/100 kmemisja CO2: 217 g/km.
BMW X6 - pierwsze coupe klasy SAC
Sportowy, wyrazisty przód z ogromnymi wlotami powietrza, wydłużona linia boczna, nisko osadzona kabina pasażerska, optycznie zaakcentowane, potężne koła, klasyczne proporcje coupé i elegancka linia dachu przechodząca w mocno zarysowany tył auta. BMW X6 wyposażone jest standardowo w system napędu na cztery koła BMW xDrive i jako pierwszy samochód na świecie - w układ Dynamic Performance Control zapewniający niewiarygodną zwinność, stabilność i precyzję jazdy oraz doskonałą trakcję w każdej sytuacji.