Bosch-Service chce się wyróżniać na rynku polskim wysoką jakością oferowanych usług i jednocześnie najwyższym poziomem obsługi klienta. Przede wszystkim temu zagadnieniu dedykowany jest program szkoleń nietechnicznych, którym od siedmiu lat objęta jest sieć warsztatowa. Szkolenia składają się z kilku modułów doskonalących między innymi jakość obsługi klienta, psychologię kontaktu z klientem w trudnych sytuacjach, a także poruszają zagadnienia benchmarkingu. Program oferuje również analizę warsztatową i szkolenia menedżerskie. Innym elementem strategii zapewniającej obsługę klienta na najwyższym poziomie jest organizowany co roku przez firmę Bosch konkurs na najlepszego doradcę serwisowego sieci Bosch-Service. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie warsztaty sieci. Jest on nie tylko sprawdzianem wiedzy i umiejętności uczestników, lecz daje im możliwość weryfikacji umiejętności obsługi klienta. Dzięki konkursowi i jego wynikom firma Bosch może cyklicznie dostosowywać program szkoleń z obsługi klienta w zależności od umiejętności prezentowanych przez uczestników. W grudniu 2009 roku miała miejsce czwarta edycja konkursu. Wzięło w nim udział ponad 120 doradców. W pierwszym etapie, który ma charakter internetowego testu, należało wykazać się podstawową wiedzą z zakresu profesjonalnego kontaktu z klientem oraz szczegółową znajomością procesu obsługi klienta w warsztacie samochodowym. Etap drugi, do którego zakwalifikowało się 61 osób, odbywał się w tym samym czasie w trzech miastach - Warszawie, Poznaniu oraz Krakowie i polegał na rozwiązaniu testów poszerzonych o zadania praktyczne: przeprowadzenie rozmowy telefonicznej z klientem czy sprzedaż produktów z oferty Bosch. Do finału awansowało 12 osób z najlepszymi wynikami. Wszyscy spotkali się w nowej siedzibie firmy Bosch w Warszawie, przy ulicy Jutrzenki, gdzie przed uczestnikami postawiono trudne zadania praktyczne w warunkach naśladujących ich prawdziwą, codzienną pracę. Finałowe zadania obejmowały poszczególne etapy procesu obsługi klienta i były oceniane przez jury złożone zarówno z pracowników firmy Bosch odpowiedzialnych za rozwój koncepcji Bosch-Service w Polsce, jak również przez niezależnych ekspertów motoryzacyjnych. W roku 2009 zwycięzcą konkursu został pan Marcin Zenowicz z Bosch Car Service Rożeń w Bytomiu. Pan Zenowicz był także zwycięzcą drugiej edycji konkursu z roku 2007 oraz uczestnikiem finału edycji trzeciej. Drugie miejsce na podium zajął pan Piotr Rutkowski z Bosch Car Service Polmozbyt w Olsztynie, także będący uczestnikiem finału trzeciej edycji konkursu. Trzecie wyróżnienie trafiło w ręce kobiety – pani Barbary Różalskiej z Bosch Car Service RS Bosch Service z Wrocławia, która na tej samej pozycji uplasowała się również w roku 2008. Troje laureatów otrzymało atrakcyjne nagrody rzeczowe z oferty koncernu Bosch. Ponadto właściciele Bosch Service, w których pracują laureaci, otrzymali nagrody stanowiące uzupełnienie wyposażenia technicznego ich warsztatów. Jubileuszowa V Edycja Konkursu odbędzie się jesienią 2010 roku. W Polsce warsztaty pod szyldem Boscha istnieją od roku 1992. Obecnie na terenie całego kraju działa blisko 300 serwisów, z czego ponad 90 wdrożyło System Zarządzania Jakością ISO 9001:2000. Sieć oferuje usługi z zakresu elektrotechniki i elektroniki samochodowej, napraw układów ABS/ASR/ESP, diagnostyki silników benzynowych i Diesla, układów hamulcowych, przeglądów okresowych, obsługi klimatyzacji i napraw typowo mechanicznych.