Międzynarodową premierę dziennikarską przygotowano dopiero na koniec stycznia w Rzymie, ale już teraz, w czasie kiedy mnożą się zdjęcia szpiegowskie nowego Fiata segmentu Golf, firma prezentuje pierwsze oficjalne fotografie.
Jak podaje komunikat prasowy, Bravo ma ustanowić nowe standardy w europejskiej klasie niższej średniej. Włoski styl na pierwszy rzut oka wydaje nam się lekko pod wpływem kultury azjatyckiej, ale to wszystko ma najpewniej zamaskować duże rozmiary zewnętrzne auta. Dzięki długości 4340 mm Bravo jest wyraźnie większe od Golfa (4205 mm) i Astry (4250 mm) i dorównuje jedynie Focusowi (4340 mm). Szerokość wynosi ponadprzeciętnych 1790 mm, a wysokość standardowych 1490 mm. Rozstaw osi 2,6 m stopniowo staje się standardem w klasie, co jednak ani w najmniejszej mierze nie można powiedzieć o 400 litrach przestrzeni ładunkowej.
Fiat Bravo na początku oferowany będzie z wysokoprężnymi silnikami 1,9 JTD Multijet (120 i 150 KM), benzynową jednostką 1,4 (90 KM) oraz z zupełnie nowymi doładowanymi jednostkami 1,4 T-JET (120 i 150 KM).