Najpierw mistrz Euroseries Paul di Resta wypchnął na drogę ewakuacyjną prowadzącego Estończyka Marko Asmera. To samo stało się ze zdobywcą pole position Kamuim Kobayashim. Di Resta po wypadku na Fishermen's Bend nie ukończył pierwszego okrążenia. Po wypadkach na tor wyjechał safety car. Wcześniej jednak udało się wywalczyć prowadzenie Mike'owi Conwayowi. Po wznowieniu wyścigu o drugą pozycję walczyli Japończyk Kohei Hirate i Niemiec Adrian Sutil. Najskuteczniejszy okazał się jednak Amerykanin Richard Antinucci, który poradził sobie z oboma jadącymi przed nim kierowcami. Na przedostatnim okrążeniu Hirate uderzył w barierę i w ten sposób stracił trzecią pozycję. Na podium zwycięzców w Makau stanęli Mike Conway, Richard Antinucci i Adrian Sutil. Dallary dwóch pierwszych napędzał silnik Mercedesa, a trzeciego Toyoty.
Brytyjczyk z pucharem
23-letni kierowca zespołu Räikkönen Robertson Racing wygrał wyścig na ulicznym torze w Makau. Tak jak większość zawodów na Circuito da Guia te także miały decydujące momenty na zakręcie pod hotelem Lisboa.