W roku 2008 klienci Bugatti będą mogli delektować się jazdą Veyronem ze zdejmowanym dachem, producent przygotowuje bowiem wersję Targa. Przeźroczysty zdejmowany panel ma być produkowany w firmie Webasto, która odpowiedzialna jest za produkcję składanego dachu dla coupe-kabrioleta VW Eos. Panel będzie można schować wewnątrz samochodu. Jednak w nagłych wypadkach do dyspozycji będzie rozwiązanie awaryjne – rozciągana folia, która chronić ma przed nagłym deszczem lub ostrym słońcem.

Prędkość maksymalna Veyrona Targa będzie niższa niż w wersji coupe, konkretnie „tylko“ 350 km/h zamiast 400 km/h. Nie zmienia to faktu, że Veyron Targa pozostanie najszybszym seryjnym samochodem świata ze zdejmowanym dachem. Opracowanie modelu Targa wymaga zmiany przedniej szyby oraz innych modyfikacji, jak np. użycie włókien węglowych na drzwiach i masce. Modyfikacjom stylistycznym mają ulec także przednie lampy i grill. Cena będzie „nieznacznie“ wyższa od 4.200.000 zł, które musimy zapłacić za standardowego Veyrona, jednak ewentualni nabywcy raczej nie będą tym faktem zmartwieni. Producent planuje sprzedać w przeciągu 6 lat 350 egzemplarzy modelu Veyron Targa.