Czasy, kiedy Buick należał do najsłynniejszych amerykańskich producentów, dawno minęły. Spadek zainteresowania zmusił spółkę Buick do radykalnej zmiany image oraz poszukiwania nowych rynków zbytu. Dziś kluczowe są dla firmy Chiny.
Właśnie w Chinach, na salonie samochodowym w Szanghaju, Buick przedstawił koncept swojego najnowszego MPV o nazwie Business. Auto skierowane jest przede wszystkim do majętnych chińskich klientów. Karoseria o długości 5,30 m może pomieścić sześciu pasażerów w trzech rzędach.
Gwarancją przestronności wnętrza jest rozstaw osi o długości 3,2 m. Znaczną część tej przestrzeni pokrywa otwór wejściowy, który odkrywa się po otwarciu przednich i odsunięciu tylnych drzwi. Buick Business Concept pozbawiono bowiem słupka B. Wygładzone linie narusza ekstrawaganckie przełamanie dolnej linii okien bocznych, które przypomina nieco Citroen C4 Picasso. Design wykorzystuje typowe dla języka stylistycznego marki Buick elementy połączone z liniami szkoły azjatyckiej.
Pod przednią maską pracuje benzynowy silnik 4-cylindrowy o pojemności 2,4 l z bezpośrednim wtryskiem paliwa i funkcją start/stop. Jednostkę połączono z silnikiem elektrycznym i 6-biegowym automatem. Osiągane wartości mocy i momentu obrotowego nie są znane, ale dzięki współpracy obu silników auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 12,9 s i osiąga prędkość maksymalną 190 km/h. Odpowiednią przyczepność zapewniają ogromne koła z oponami 275/40 R 20.