Nazwa Super pierwotnie używana była od roku modelowego 1940 w wybranych modelach, a ostatnie samochody z tym przydomkiem opuściły fabrykę w roku 1959.
Pierwszymi modelami z odrodzoną nazwą będą sedany LaCrosse i Lucerne.
Buick LaCrosse Super pochodzi z GM Performance Division. Pod jego maską zadomowił się 8-cylindrowy small-block o mocy 224 kW (300 KM) i momencie obrotowym 438 Nm. Sedan jest w stanie rozpędzić się do 96 km/h w 5,7 s. Mocnemu silnikowi sekunduje zmodyfikowane zawieszenie z 18-calowymi kołami z oponami w rozmiarze 235/50 R 18.
Znakiem rozpoznawczym karoserii LaCrosse Super są cztery otwory w przednich błotnikach, które są wspomnieniem na pierwotne modele z lat 40-tych i 50-tych.
Wnętrze Buicka LaCrosse Super przygotowano zgodnie z gustem amerykańskich klientów, tak więc nie brakuje drewna i skórzanej tapicerki.
Drugim modelem serii Super jest Buick Lucerne, który wyposażono w 8-cylindrowy silnik Northstar 4,6 V8 o mocy 218 kW (292 KM). Również w tym modelu zmodyfikowano zawieszenie i dodano system Magnetic Ride Control.
Wszystkie modele Buick serii Super, które pojawią się w przyszłości, będą miały podobnie jak LaCrosse Super i Lucerne Super zmienioną stylistykę karoserii i luksusowe wnętrze. Jednostki napędowe odmiany Super będą najmocniejsze w ofercie danego modelu, z czym wiążą się potrzebne modyfikacje zawieszenia, hamulców i układu kierowniczego. Wszystkie modele będą wyposażone w specjalnie wyciszone wnętrze QuietTuning, które obejmuje wielowarstwowe okna boczne i materiały wyciszające w karoserii.