Rok 2007 będzie bardzo ważny dla dilerów marki Cadillac. Na rynek trafią nowe lub zmodyfikowane modele włącznie z topowymi wersjami STS-V i XLR-V.
W crossoverze SRX na rok 2007 Cadillac będzie montować nową deskę rozdzielczą. Zmianom poddano prawie wszystkie widoczne elementy, włącznie z kierownicą, panelami drzwiowymi, konsolą centralną i zegarami. Modele z 8-cylindrowymi silnikami otrzymają ulepszoną 6-stopniową automatyczną skrzynię biegów 6L50 Hydra-Matic, która pracuje już w modelach STS-V i XLR-V. Dotąd SUVa SRX można było w Europie kupić wyłącznie z napędem na cztery koła, teraz na rynek trafi również wersja z napędem wyłącznie na tylną oś.
Na rynek europejski jeszcze w tym roku trafi nowy Cadillac Escalade napędzany widlastą 8-cylindrówką 6,2 l (409 KM/301 kW, 565 Nm). Wszystkie wersje najmniejszego modelu BLS, montowanego w Szwecji, otrzymają standardowo 6-stopniową przekładnię ręczną.
Luksusowa limuzyna STS będzie teraz oferowana z napędem na wszystkie koła oraz z w/w 6-stopniowym automatem. Zaprezentuje się również 8-cylindrowa wersja STS-V z silnikiem Northstar 4,4 l (476 KM/350 kW) z doładowaniem sprężarką mechaniczną. Silnik montowany jest przez jednego pracownika, który odpowiedzialny jest za niego od rozpoczęcia jego montażu po pierwszy rozruch. Mocniejsza wersja 8-cylindrówki trafi także do roadstera XLR-V. Oba modele pojawią się w Europie w pierwszym kwartale roku 2007.