in. modyfikacje Maserati MC12 o mocy 770 KM czy 880-konne Ferrari Enzo. Dla mechaników z Edo Competition nie ma rzeczy niemożliwych, podobnie jak dla klientów tunera nie ma sum, których nie można zapłacić za przeróbkę auta. Carrera GT zniknęła z oferty firmy Porsche w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Ponieważ zaplanowane 1220 egzemplarzy bolidu rozeszło się wśród sławnych i bogatych w ciągu kilku dni! Silnik Carrery GT to istne dzieło sztuki - 5.7-litra pojemności, 10 cylindrów w układzie V i 612KM. Czego można chcieć więcej? Oczywiście, więcej mocy!Dlatego Edo proponuje jej wzrost. W zależności od życzeń nabywcy, jego Carrera GT może dysponować mocą 670, 715, lub nawet 770 KM! Aby wykrzesać aż tyle dodatkowych koni pod maską, tuner zmienił oprogramowanie silnika, zamontował układ dolotowy z nowymi kolektorami i sportowe filtry powietrza. Sam układ wydechowy ze stali nierdzewnej waży o 18 kg mniej od seryjnego i powoduje wzrost mocy o 25 KM. Z tyłu zamontowano płat dociskowy wykonany w całości z karbonu. Z tego materiału powstały również inne elementy poprawiające aerodynamikę. Carrera GT od Edo posiada regulowane w trzech pozycjach zawieszenie firmy KW. Jako opcja dostępny jest też system automatycznego podnoszenia i opuszczania nadwozia. Przydatny przy przejazdach przez "śpiących policjantów" i najazdach na krawężniki. Optymalną kontrolę i przyczepność zapewnia komplet opon Pirelli Sport Cup w rozmiarze 265/35 18 z przodu i 345/30 18 ZR na tylnej osi.Cena przeróbek Edo podawana jest przez niemieckiego tunera wyłącznie właścicielom modelu Carrera GT. źrodło: Mototarget
Carrera GT z Edo Competition
Z ofertą skierowaną do małego grona posiadaczy supersportowego Porsche wystąpił tuner z Achlen, znany na świecie z przeróbek najdroższych i najrzadszych aut świata - Edo Competition. W ich ofercie są m.