Spółkę Carrozzeria Touring założył w roku 1926 Felice Bianchi Anderloni. Spółka zasłynęła przede wszystkim dzięki konstrukcji nadwozia nazwanej Superleggera, którą w latach 30. minionego wieku wykorzystywały przede wszystkim samochody wyścigowe i sportowe marki Alfa Romeo. Atut nadwozia firmy Carrozzeria Touring spoczywa w osiągnięciu jak najniższej masy wykorzystując ramę przestrzenną z rur o małej średnicy i do niej przymocowane zewnętrzne części nadwozia.

Konstrukcja Superleggera była popularna w latach 40., 50. i 60., kiedy Carrozzeria Touring produkowała nadwozia m. in. dla BMW, Ferrari, Maserati, Bristol, Aston Martin czy Pegaso. Pod koniec lat 60. zainteresowanie tego typu nadwoziem zmalało, a tradycyjni klienci firmy zwrócili się do konkurencji, którą w tym czasie tworzyły przede wszystkim spółki Pininfarina, Bertone i Ital Design.

Najnowsza historia słynnej firmy pisana jest od roku 2006, kiedy spółka Zeta Europe BV zyskała prawa do używania marki Carrozzeria Touring. Na tegorocznym Concours d’Elegance Villa d’Este, który odbędzie się w dniach 25-27 kwietnia we włoskiej miejscowości Cernobbio zaprezentuje się koncept ze słynną nazwą Superleggera. Szczegóły dotyczące auta na razie nie są dostępne.