Funkcjonalny obiekt, którego budowa kosztowała 10 mln złotych jest największym salonem samochodowym w Krakowie – ma 5 tys. m2 powierzchni, a sama część sprzedażna liczy prawie 1100 m2. Do dyspozycji klientów jest dwadzieścia samochodów testowych i ta liczba najlepiej obrazuje poziom wygody i szerokość wyboru, jakie uzyskują klienci w salonach wielomarkowych.

Centrum Motoryzacyjne Krzemionki przy Al. Powstańców Śląskich w Krakowie zapewnia klientom wszystkie usługi dodatkowe związane z zakupem samochodu: odkup samochodu używanego, szeroką ofertę kredytową, leasingową i ubezpieczeniową, a także sprzedaż akcesoriów.

Grupa PGD konsekwentnie opiera swój rozwój na kilkumarkowych salonach, a uczestniczący w otwarciu CM Krzemionki szefowie firm importerskich są zgodni, że stają się one znakiem czasów. Adam Kołodziejczyk, prezes Ford Polska uważa, że wielomarkowość będzie się rozwijać dopóki diler będzie w stanie spełniać standardy kilku importerów, a tym samym zapewniać najlepszą obsługę klienta. Warunkiem sukcesu jest odpowiednio przygotowana załoga i dlatego na multibranding mogą się decydować najlepsi dealerzy.

Także nawiązując do standardów obsługi klienta, Pierre Boutin, dyrektor zarządzający Nissan Sales Central & Eastern Europe podkreślił, jak ważne dla Nissana jest związanie z silnymi partnerami, którzy potrafią zapewnić najwyższą jakość obsługi przez cały cykl życia produktu, jakim jest użytkowany przez klienta samochód.

Z kolei Takeo Fukuda, prezes Suzuki Motor Poland zwrócił uwagę na korzyści importerów z multibrandingu. „Nam pomógł on w bezpośrednim dowiedzeniu, że Suzuki ma samochody równie dobre jak konkurencja i przyczynił się do sukcesów w sprzedaży” – powiedział Takeo Fukuda.