Najpopularniejszym modelem w gamie jest Aveo – prawie 60 proc. sprzedaży marki w Polsce. Kolejne miejsca zajmują modele: Lacetti (12 proc. sprzedaży) oraz Cruze (11 proc. sprzedaży). Coraz większy jest udział modelu Captiva w sprzedaży Chevroleta, który obecnie wynosi 6 proc.

W kwietniu obniżone zostały ceny cennikowe na modele Aveo i Captiva. Ceny Aveo z rocznika 2010 w wersji z klimatyzacją kosztują taniej 2 000 złotych. Model Captiva z rocznika produkcji 2010 jest tańszy, w zależności od wersji, nawet do 8 155 złotych. Dodatkowo Captiva w wersji LT oferowana jest z fabryczną nawigacją w standardzie.

W kwietniu Chevrolet rozpoczyna oficjalną kampanię sprzedaży miejskiego Sparka – najnowszego modelu w gamie. W dniach 6-10 kwietnia w salonach Chevroleta oraz wybranych centrach handlowych będą odbywały się „Dni Sparka”, podczas których będzie można zapoznać się z tym nowym miejskim modelem samochodu, odbyć jazdę testową, a także wziąć udział w specjalnie przygotowanym z tej okazji konkursie. Pierwsi klienci, którzy zakupią Sparka otrzymają tylne czujniki parkowania gratis.