Należący doszefa i CEO marki Chrysler Oliviera Francois samochód Chrysler 300C zostałozdobiony podpisami celebrytów wchodzących do hotelu The Beverly Hilton przy Wilshire Boulevard w Beverly Hills, a następnie przekazany na aukcję, której szczytnym celem jest zebranie środków na rzecz pomocy haitańskim ofiarom trzęsienia ziemi.

- Patrząc na zniszczenia, jakie ta katastrofa przyniosła temu i tak już biednemu krajowi poczuwamy się do społecznej odpowiedzialności, aby pomagać, jak tylko można. Nie będzie to jednorazowa tylko kwota ze strony marki Chrysler i Chrysler Group LLC, chcemy dla tego kraju zrobić jeszcze więcej – powiedział Olivier Francois, szef i CEO marki Chrysler w Chrysler Group LLC. Z wielką satysfakcją współpracujemy z Hollywood by pomóc Haiti. Słowa otuchy kieruję to do mego kolegi, szefa marki Dodge, który pochodzi z Haiti oraz do wszystkich Amerykanów haitańskiego pochodzenia mających rodziny na Haiti – jesteśmy z Wami w tych tragicznych dniach.

Za samochód Chrysler 300C przekazany na aukcję, organizatorzy spodziewają się uzyskać kwotę około miliona dolarów.

Aukcje "ekologicznych" samochodów Chrysler 300C we współpracy ze Stars for a Cause.

Efektem porozumienia Chryslera oraz firmy producenckiej Dick Clark Production i organizacji charytatywnej „Stars for a Cause” (‘Od gwiazd na szczytne cele’) jest przeznaczenie sześciu "ekologicznych" samochodów Chrysler 300C na cele dobroczynne do dyspozycji celebrytów Hollywood.

Nominowana do Złotego Globu Meryl Streep, prezenterzy Christina Aguilera, Leonardo DiCaprio, Tom Hanks, Felicity Huffman i aktor Colin Firth przyjechali na galę Złotych Globów Chryslerami 300edycji limitowanej. Samochody te zostaną wystawione na aukcjach, z których dochód przeznaczony będzie na cele charytatywne zgodnie z wolą ich dysponentów.

W opartych na konstrukcji Chryslera 300C – nagradzanego samochodu osobowego – "ekologicznych" pojazdach edycji limitowanej zastosowano materiały przyjazne środowisku naturalnemu, m.in. korek, bambus i dywaniki z recyklingu juty oraz zamszowe wstawki tapicerskie siedzeń, zachowując elegancję formy oraz poczucie luksusu „z wysokiej półki”.

Aukcyjnej wartości tym "eko-pojazdom" dodają – wyszukany wystrój wnętrza, najnowsze rozwiązania technologiczne oraz oszczędne zużycie paliwa.

Na uroczystość Złotych Globów celebryci przybywali wybranymi przez siebie sedanami Chrysler 300C:

• Samochód występującej w roli prezenterki Christiny Aguilery miał kolor waniliowy (lakier na bazie wodnej), ze wstawkami siedzeń w barwie kaktusowej i bambusową wykładziną płatów drzwi oraz konsoli centralnej.• Samochód występującego w roli prezentera Leonarda DiCapriobył w kolorze kremowym, z błękitnymi wstawkami siedzeń Aqua-Blue oraz ‘hydrograficznymi’ aplikacjami wystroju wnętrza.• Samochód aktora Colina Firth’a prezentował się dostojnie i elegancko w kolorze czarnym, z akcentami wystroju wnętrza Black Bamboo.• Samochód występującego w roli prezentera Toma Hanks’a prezentował się równie elegancko w kolorze czarnym, ze wstawkami siedzeń Curry i organicznymi akcentami wystroju wnętrza.• Samochód występującej w roli prezenterki Felicity Huffman miał kolor ciemnego korka Dark Cordovan i wnętrze w barwie korkowej.• Samochód nominowanej do Złotego Globu Meryl Streep był platynowy, a we wnętrzu – wstawki siedzeń w kolorze kminku sąsiadowały z naturalną jutą i korkiem.

Do wykonania wnętrz samochodów zastosowano materiały z recyklingu. Pochodzący „z odzysku” zamsz we wstawkach siedzeń jest miły w dotyku i wyjątkowo trwały. Akcenty ‘hydrograficzne’ to sposób, by umieścićmotywy organiczne na konsoli centralnej i wewnętrznych płatach drzwi. Nadwozia pokrywają lakiery produkowane na bazie wodnej.

"Ekologiczny" Chrysler 300C posiada pod maską 5,7-litrowy silnikbenzynowy HEMI pracującyw systemie zmiennej pojemności czynnej MDS, który w sposób niezauważalny dla kierowcy i pasażerów aktywuje ekonomiczny tryb pracy czterocylindrowej, gdy zapotrzebowanie na moc spada – lub tryb ośmiocylindrowy, aby uzyskać pełną moc napędu. MDS pozwala optymalizować zużycie paliwa bez uszczerbku dla osiągów pojazdu.

67 edycja dorocznych nagród „Złoty Glob”

W porozumieniu z NBC, Dick Clark Productions i Stowarzyszeniem Prasy Zagranicznej HFPA oraz jako wyłączny sponsor drugiej części transmisji telewizyjnej uroczystości – marka Chrysler sfinansowała sześć spotów reklamowych, poświęconych warsztatowi, artyzmowi i artystycznej wizji nominatów do nagrody Złotego Globu w sześciu kategoriach filmowych.

Wyprodukowane w kooperacji z NBC spoty reklamowe są w istocie „winietami” składającymi się z krótkiegowprowadzenia za kulisy procesów twórczych oraz gratulacji dla nominowanych w każdej z poniższych kategorii:

• Najlepszy reżyser filmowy.• Najlepszy aktor w filmie komediowym lub musicalu.• Najlepsza komedia lub musical.• Najlepsza aktorka w filmie dramatycznym.• Najlepszy aktor w filmie dramatycznym.• Najlepszy film dramatyczny.

Winiety będą nadawane w TV podczas przerw reklamowych – przed ogłoszeniem laureata nagrody w poszczególnych kategoriach.

- Nagrody Złotego Globu służą uhonorowaniu wizji i stylu najlepszych produkcji rozrywkowych roku, marka Chrysler natomiast – uosabia wizję i styl w przemyśle motoryzacyjnym – powiedział Olivier Francois. Chrysler wpisuje się więc idealnie w atmosferę uznania dla ważnychosiągnięć i szacunku dla wspólnie wyznawanych wartości.