Jest to wynik lepszy niż w całym roku ubiegłym, kiedy to sprzedaż poza Ameryką Północną wyniosła 206 925 sztuk.

W skali miesiąca sprzedaż na świecie zwiększyła się o4 procent – do 19 588 sztuk. Był to już 30 z rzędumiesiąc nieprzerwanegowzrostu obrotów "rok do roku" oraz najlepszy pod względem obrotów listopad w historii – bijąc poprzedni rekord 19.069 sztuk, ustanowiony w listopadzie roku 1996.

W Europie Zachodniej i Centralnej sprzedaż miesięczna spadła o 6 procent (do 9 109 sztuk), wykazując jednak 7-procentowy wzrost w skali roku (do 107 686 sztuk). Na największym ilościowo poza Ameryką Północną rynku włoskim sprzedaż w okresie styczeń – listopad wzrosła o trzy procent – do 19 553 sztuk. Pomimo gorszych wyników w tym miesiącu – niemal na wszystkich rynkach regionu zanotowano porównywalny wzrost sprzedaży w skali roku, nierzadko osiągający wartość dwucyfrową – w Holandii (o 21 procent), we Francji (o 12 procent) oraz w Norwegii (o 92 procent).

W regionie Ameryki Łacińskiej sprzedaż miesięczna zmniejszyła się o 10 procent do poziomu 3.600sztuk, tym niemniej od początku roku wzrosła o 21 procent (do 40 057 sztuk). Nasza sprzedaż zwiększała się wyraźniena wszystkich głównych rynkach regionu – szczególnie zaś w Argentynie, gdzie nastąpił skok o 51 procent w skali rocznej.

Na obszarze DCAA (Europa Wschodnia, Bliski Wschód, Afryka i Południowo-Wschodnia Azja) sprzedaż miesięczna wzrosła o 39 procent (do 3 141 sztuk), a w skali roku o 53 procent (do 31 429 sztuk). W samej Europie Wschodniej sprzedaż listopadowa spadła o 10 procent (do 1.090 sztuk), lecz za okres styczeń-listopad osiągnęła wzrost o 36 procent (do 11 699 sztuk). NaBliskim Wschodzie i w Afryce Północnej nasza sprzedaż w skali miesiąca zwiększyła się o 99 procent (do 2.006 sztuk), a w skali roku – o 68 procent (do 19 177 sztuk).

W RPA sprzedaż od początku roku zwiększyła się ogółem o 8 procent – do 6 323 sztuk, w skali miesiąca spadła jednak o 21 procent – porównując z listopadem2006.

Na obszarze Azji i Pacyfiku (lecz bez Azji Południowo-Wschodniej) sprzedaż miesięczna zwiększyła się o 37 procent (do 3.230 sztuk), a w skali roku – o 19 procent (do 30 339 sztuk). Znaczny przyrost obrotów nastąpił na rynkach ChRL, Australii i Korei Południowej.

W przypadku Chin sprzedaż w listopadzie 2007 wyniosła 1 295 sztuk – tj. niemal dwa razy więcej niż rok wcześniej, a w skali roku wzrosła o 27 procent (do 10 229 sztuk).Sprzedaż roczna w Australii i Korei Południowej zwiększyła się odpowiednio o 18 procent (do 9 826 sztuk) oraz o 48 procent (do 3 581 sztuk).

W listopadzie 2007 nastąpił 12-procentowy spadek sprzedaży samochodów marki Chrysler (do 5 950 sztuk); wzrosła natomiast sprzedaż marek Jeep – o 4 procent (do 8 489 sztuk) oraz Dodge – o 30 procent (do 5 149 sztuk).

W skali 11 miesięcy bieżącego roku sprzedaż samochodów marki Chrysler spadła o 9 procent (75 111 sztuk), zwiększyła się natomiast o 14 procent sprzedaż pojazdów marki Jeep (88 009 sztuk) oraz Dodge – 99 procent (53 094 sztuk).

Najlepiej sprzedającymi się modelami w listopadzie 2007 były:

1. Jeep Grand Cherokee - 2345 sztuk;2. Chrysler 300C - 2316 sztuk (Sedan i Touring);3. Dodge Caliber - 2132 sztuki;4. Minivan Chrysler - 2.046 sztuk (wszystkie modele);5. Jeep Wrangler - 2.014 sztuk.

Najlepiej sprzedającymi się modelami w roku 2007 są:

1. Dodge Caliber - 28 772 sztuki;2. Jeep Grand Cherokee - 28 303 sztuki;3. Chrysler 300C - 26 376 sztuk (Sedan i Touring);4. Minivan Chrysler - 25 058 sztuk (wszystkie modele);5. Jeep Cherokee (KJ) - 16 463 sztuki.

Za 11 miesięcy 2007 kolejność 10 najważniejszych rynków międzynarodowychjest następująca:

1. Włochy - 19 553 sztuk;2. W. Brytania - 17 598 sztuk;3. Wenezuela - 16 896 sztuk;4. Niemcy - 15 835 sztuk;5. Hiszpania - 13 630 sztuk;6. Francja - 10 557 sztuk;7.Chiny - 10 229 sztuk;8. Australia - 9 826 sztuk;9. Porto Rico - 7 465 sztuk;10.RPA - 6 323 sztuk.