Największy lifting przeprowadzono w 1967 roku, kiedy całkowicie przekonstruowano przód nadwozia. Pojedyncze lampy zastąpiono podwójnymi pod wspólną szklaną osłoną. W modelach ze wspomaganiem kierownicy wewnętrzne reflektory dalekosiężne zmieniały położenie wraz ze skrętem kół. Zmianie oczywiście uległy błotniki, maska silnika i zderzak. Modyfikacji podlegało też wnętrze: fotele, tapicerka (zwłaszcza wykończenie drzwi) i oczywiście tablica rozdzielcza. Na to wszystko nakładały się też różnie wykończone serie, np. bogato wyposażone Pallas i Prestige czy też kabriolet, który w takim samym stopniu przyjmował wprowadzane zmiany. Po pewnym czasie zmieszano różne wykończenia pomiędzy poszczególnymi modelami i typami, tak że trudno jest obecnie określić, jak powinien być wyposażony dany model z konkretnego roku. W 1967 roku auta z nowym nadwoziem produkowano jako ID 19 i DS 19 z silnikami 2.0 o mocy 91 KM; DS 20 i ID 20 z jednostkami 2.0 (103 KM) oraz DS 21 i ID 21 ze 115-konnymi motorami 2.2. Auto w wersji ID 21 osiągało prędkość 178 km/h, a przy prędkości 90 km/h spalało 11,8 litrów benzyny na 100 km.
Citroen DS 21 1967 rok Francja
Model DS Citroena był rewolucją na salonie samochodowym w Paryżu w 1955 roku. Auto nieustannie modyfikowano - zmieniano silniki, detale nadwozia i wnętrza.
Auto Świat
Citroen DS 21 1967 rok Francja