Wśród gwiazd, które uświetnią trzecią edycję Verva Street Racing, nie mogło zabraknąć załóg Citroën Racing Trophy Polska, pragnących pokazać możliwości Citroënów DS3-R3. Na ulicznym torze wyścigowym zbudowanym specjalnie na potrzeby kolejnej już edycji Verva Street Racing, zaprezentują się trzy ekipy w przednionapędowych, turbodoładowanych DS3-R3, dysponujących mocą ponad dwustu koni mechanicznych i wyposażonych w nowoczesne sportowe skrzynie biegów, których konstrukcja jest oparta na rozwiązaniach stosowanych w Formule1.

Zobaczymy m.in. zespół lidera tegorocznych rozgrywek Citroën Racing Trophy Polska – Jana Chmielewskiego, który już drugi sezon pokazuje wysokie możliwości tego rajdowego samochodu. W swoim pierwszym roku startów deesem, pewnie zwyciężył w naszej klasyfikacji, wygrywając wszystkie rozegrane rundy! Jest on aktualnym Mistrzem Polski w grupie R, nieoficjalnej klasyfikacji samochodów napędzanych na przednią oś oraz Mistrzem Polski w klasie 5, w której rywalizują samochody turbodoładowane, o pojemności skokowej do 1600 cm3. Startując w Verva Street Racing, na pewno będzie chciał pokazać swoje umiejętności, rywalizując podobnie jak inne nasze zespoły, w kategorii „Rally Cars”.

Specjalnie na tegoroczną edycję, nowe barwy i nowy samochód przygotował Tomasz Gryc, który do tej pory startował doskonale sprawdzonym w rajdowych bojach Citroënem C2R2 w wersji MAX. Na VSR zaprezentuje się w drugim DS3-R3 i ma ambicje powalczyć nie tylko z załogami CRTP, ale również pozostałymi kierowcami w innych samochodach. Zobaczymy jak sprawdzi się za kierownicą tej stosunkowo nowej dla niego rajdówki. Będzie to dla niego pierwszy test, dzięki któremu ma podjąć decyzję o wyborze samochodu na przyszły sezon.

Trzecim kierowcą, prezentującym na masce swojego samochodu logo Citroëna, będzie tegoroczny debiutant w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski i Citroën Racing Trophy, Radosław Raczkowski. Czy ten obiecujący kierowca ustrzeże się błędów i sprawi nam niespodziankę, zwyciężając w tych emocjonujących wyścigach? Przekonamy się o tym już 15 września 2012 r.

Zapraszamy od samego rana nie tylko na udział w sportowej rywalizacji, ale również na organizowane obok toru „Pit Party”, podczas którego będzie można osobiście spotkać się z uczestnikami Citroën Racing Trophy Polska 2012 oraz z bliska podziwiać pracę profesjonalnych zespołów rajdowych. Ile czasu zajmuje zmiana kół w rajdowym samochodzie? Jakiego paliwa używa się w rajdówkach? Ile opon zużywa się podczas rajdu? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można uzyskać, odwiedzając stanowiska serwisowe ekip Citroëna.