Polska filia Automobiles Citroën rozpoczęła działalność 3 grudnia 1993 i od razu zaoferowała ofertę modelową taką, jak na zachodnich rynkach. Do wyboru były modele AX, BX, ZX, XM oraz zupełna wówczas nowość - Xantia. Samochody marki Citroen zostały dobrze przyjęte przez polskich klientów, o czym może świadczyć ciągły wzrost sprzedaży - wynik ponad 1.000 sztuk w roku 1994 został w rekordowym sezonie 2007 pobity niemal osiemnastokrotnie. Podobny progres widać obserwując procentowy udział aut Citroena w całości sprzedaży na polskim rynku, który w ubiegłym roku osiągnął poziom 5,23%.

Wciąż rozbudowywana sieć placówek handlowo - usługowych Citroena w Polsce obejmuje obecnie 74 punkty Autoryzowanych Dystrybutorów Samochodów Nowych, Części Zamiennych oraz Stacji Obsługi. Każdy z tych punktów posiada autoryzację oraz może się poszczycić certyfikatem ISO 9001:2000.

Od 2002 roku firmowy salon i serwis Citroen Polska mieści się w nowej siedzibie firmy przy Alei Krakowskiej w Warszawie. Nowoczesna placówka oprócz przestronnego salonu sprzedaży mieści również serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy, punkt sprzedaży części zamiennych oraz zarząd spółki. Na początku 2008 roku rozpoczął działalność drugi punkt firmowego salonu i serwisu Citroen Polska zlokalizowany w Warszawie przy ulicy Puławskiej. Obecnie Citroen Polska zatrudnia 185 osób.

2008 rok był bardzo ważnym okresem dla Citroen Polska, gdyż na rynek wprowadzono największą liczbę produktów w historii. Nowego Citroena C5, nowego Citroena Berlingo w wersji osobowej oraz dostawczej, a także Nemo Combi i Van. Nowością był również odświeżony Citroen C4, w którym po raz pierwszy w gamie zastosowano oszczędne i bardzo dynamiczne silniki benzynowe o pojemności tysiąca sześciuset centymetrów sześciennych.

Przyszły rok dla Citroen Polska zapowiada się równie obiecująco - na rynek wprowadzona zostanie zupełna nowość- Citroen C3 Picasso. Swoją premierę będzie miał również Citroen C1 w nowej odsłonie. Oprócz nowości produktowych planowany jest również dalszy rozwój sieci autoryzowanych dystrybutorów.