Logo
WiadomościAktualnościCitroën Polska: zmiana na stanowisku dyrektora handlowego

Citroën Polska: zmiana na stanowisku dyrektora handlowego

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

Wojciech Tomaszkiewicz, po sześciu latach pełnienia obowiązków dyrektora handlowego Citroën Polska, dołączy do Dyrekcji Handlowej na Europę Automobiles Citroën w Paryżu.

Citroën Polska: zmiana na stanowisku dyrektora handlowego
Auto Świat
Citroën Polska: zmiana na stanowisku dyrektora handlowego

Od 20 kwietnia 2009 roku stanowisko dyrektora handlowego Citroën Polska obejmie Sławomir Nowak.

Sławomir Nowak (na zdjęciu u góry), 35-letni absolwent SGH rozpoczął pracę w Citroën Polska w 1998 roku jako kontroler finansowy, aby następnie zajmować stanowiska szefa strefy ds. handlowych oraz szefa ds. rozwoju i kontroli finansowej sieci.

Funkcję dyrektora Firmowego Salonu i Serwisu Sławomir Nowak piastował od 2002 roku.

38-letni Wojciech Tomaszkiewicz (na zdjęciu obok), absolwentstudiów ekonomicznych na uniwersytecie w Metz we Francji rozpoczął swoją karierę w Citroën Polska w 1994 roku jako szef strefy handlowej, przechodząc kolejno przez stanowiska szefa strefy handlowej, dyrektora Firmowego Salonu i Serwisu we Francji, dyrektora Firmowego Salonu i Serwisu w Warszawie i w okresie 2002 - 2009 dyrektora handlowego Citroën Polska.

Jak widać, Polacy cieszą się coraz większym uznaniem centrali koncernów. Wojciech Tomaszkiewicz nie jest pierwszą osobą w Citroën Polska, która została powołana na stanowisko we Francji.

Przypomnijmy choćby, że ogromna wiedza na temat sportu samochodowego spowodowała, że na rajdach do Mistrzostw Świata - w barwach Citroën Sport - można spotkać Marka Nawareckiego...

Wojciechowi Tomaszkiewiczowi i Sławomirowi Nowakowi gratulujemy i życzymy sukcesów!

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: