Bazą 39 Rajdu Świdnickiego KRAUSE, stanowiącego II eliminację w ramach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, oraz II i III rundę Rajdowego Pucharu Polski, będzie tradycyjnie Świdnica. O tytuł zwycięzcy międzynarodowego programu Citroën Racing Trophy w tym roku ubiegać się będzie czternastu kierowców i pilotów. Stanowią oni załogi sześciu Citroënów C2R2MAX i jednego DS3R3, który po raz pierwszy wystartuje na polskich oesach.

Obok zawodników dobrze znanych kibicom rajdów, którzy mogą poszczycić się tytułami Mistrzów Polski, znajdą się debiutanci, którzy dołączą do ekipy Citroën Racing Trophy i w każdej rundzie będą rywalizować o wysokie nagrody pieniężne za zajęte miejsca oraz bony na zakup części zamiennych i akcesoriów w butiku Citroën Racing.

Te załogi zobaczymy w tegorocznych eliminacjach Citroën Racing Trophy:

Jan Chmielewski/Maciej Wilk - Citroën DS3 R3

Mistrz polski w klasie R2B i zwycięzca Citroën Racing Trophy Polska 2008. Drugi najlepszy kierowca ubiegłego sezonu, w którym również zdobył tytuł I wicemistrza CEZ Trophy – Mistrzostw Strefy Europy Centralnej FIA. W tym sezonie jego pilotem będzie Maciej Wilk, dotychczasowy partner Kamila Butruka. Zadebiutują Citroënem DS3 R3 i mają ambicje być w czołówce klasyfikacji generalnej rajdu.

Tomasz Gryc/Michał Kuśnierz - Citroën C2R2 MAX

Trzecia załoga ubiegłorocznego Citroën Racing Trophy Polska. Pojada tym samym samochodem, którym Michał i Grzegorz Bębenkowie zdobyli w poprzednim sezonie pierwsze miejsce. Liczą na poprawę regularności i wyższe miejsce w klasyfikacji końcowej.

Szymon Kornicki/Robert Hundla – Citroën C2R2 MAX

Załoga ta w Polsce wystartuje tylko w niektórych eliminacjach, ponieważ w planach mają także rywalizację w czeskiej edycji Citroën Racing Trophy i tam złożyli swój akces do programu, korzystając z zalet jego międzynarodowego charakteru. Ambicja i doświadczenie, to cechy mające pomóc im w zdobywaniu wysokich miejsc po obu stronach polsko-czeskiej granicy.

Ariel Piotrowski/Ireneusz Pleskot - Citroën C2R2 MAX

Kierowca i pilot, którzy niejednokrotnie pokazywali swoje wysokie umiejętności. Powracają do walki po niedokończonym, pechowym poprzednim sezonie. Pomóc ma im w tym zmiana firmy obsługującej samochód. Tomasz Żerebecki/Ewa Rybko - Citroën C2R2 MAX Drugi sezon w RSMP dla tej młodej, mieszanej załogi, będzie sprawdzianem zdobytych umiejętności i doświadczenia. Ewa to jedna z dwóch przedstawicielek płci pięknej w tym towarzystwie.

Rafał Janczak/Tomasz Sadlik - Citroën C2R2 MAX

Debiutują w stawce Citroënów. Biorąc pod uwagę dotychczasową karierę tej młodej beskidzkiej załogi i ubiegłoroczny tytuł wicemistrza Polski w klasie N3, możemy liczyć na emocjonującą rywalizację. Do dyspozycji będą mieli nową rajdówkę.

Sebastian Depta/Anna Wódkiewicz - Citroën C2R2 MAX

Ten krakowski kierowca w 2010 roku jeździł w Rajdowym Pucharze Polski w klasie N3. Jego pilotka będzie Anna Wódkiewicz, znana ze startów z Arielem Piotrowskim. Swoje starty rozpoczną od Rajdu Krakowskiego. W 2011 roku, po rocznej przerwie, do regulaminów Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski powróciła klasa R. Załogi Citroënów C2R2 MAX z silnikami o pojemności 1.6 l będą rywalizować o tytuły w klasie R2B, a Citroëny DS3 R3, które wyposażono dodatkowo w turbosprężarkę, w klasie R3T. obydwa samochody zaliczane są do Grupy R, która określana jest mianem nieoficjalnej klasyfikacji samochodów napędzanych na przednią oś.