Podstawowy przekaz akcji zawiera się w zdaniach:„Technologicznie perfekcyjny a przy tym stylistycznie wysmakowany. Taki jest nowy Citroën C5. Bez wątpienia niemiecki. Made in France.”

Hasło przytacza zalety charakteryzujące nowy samochód Citroëna, odwołując się w konwencji żartu do powszechnych w motoryzacji wzorców nowoczesnej technologii, jakości i stylu. Głównymi elementami kampanii są:

- film reklamowy – powstały w Wielkiej Brytanii i zaadaptowany do potrzeb polskiej kampanii. Emitowany jest w dwóch wersjach 30 sekundowej w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich, miejskich, w kanałach tematycznych oraz w wersji 90 sekundowej dla niektórych mediów;

- spot radiowy – emitowany w stacjach radiowych ogólnopolskich i lokalnych, tematycznie nawiązuje do kreacji filmu reklamowego;

- layout prasowy – prezentujący nowy model Citroena C5 i jego charakterystyczne cechy, obecny będzie w prasie codziennej ogólnopolskiej i lokalnej, w wybranych tygodnikach i miesięcznikach;

- billboard reklamowy – prezentowany w większości miast w formatach 6x3, 12x3 oraz 12x4;

- banner internetowy – w formie nawiązuje do spotu reklamowego, aktywny w największych portalach internetowych oraz portalach tematycznych;

- emailing – oparty na pozostałych elementach kampanii, został zaadresowany do użytkowników kont internetowych wybranych największych portali.

W okresie Drzwi Otwartych od 12 do 14 września w niektórych salonach sprzedaży Citroëna prowadzone będą animacje dla klientów z humorem nawiązujące do kreacji przekazu kampanii.