Mierząca 4,446 mm długości, 1,752 mm szerokości i 1,463 mm wysokości Coda EV, jest prawie tego samego rozmiaru, co Ford Focus sedan produkowany na amerykański rynek.
Samochód posiada 134-konny silnik elektryczny, który produkuje 300Nm mom. obr. Jednostka napędowa zasilana jest szeregiem litowo-jonowych akumulatorów, dostarczanych przez chińskiego producenta – Tianjin Lishen Bartery Joint-Stock. Coda EV osiąga „setkę”w mniej niż 11 s., a jej prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 130km/h.
Zasięg sedana kształtuje się w przedziale 145-193km- to niezbyt imponujący wynik. Krótki zasięg, a przez to mała praktyczność, jest główną wadą tego typu konstrukcji. Samochód będzie posiadał wbudowaną ładowarkę, która będzie mogła być podłączona pod dowolne gniazdo 110 lub 220V. Coda twierdzi, że czas całkowity ładowania baterii nie przekroczy 6. godzin.
Kiedy samochód zostanie wprowadzony do sprzedaży, w jego standardowym wyposażeniu odnajdziemy: aluminiowe felgi, nawigację satelitarną, „green screen” monitorujący efektywność jazdy kierowcy, moduł bluetooth oraz szereg urządzeń odpowiadających za bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Coda oczekuje, że model EV zdobędzie cztery lub pięć gwiazdek w teście NCAP.