H3T jest nieco mniejsze niż wojskowy model, dzięki temu ma bardziej sportowy charakter i lepsze osiągi. Styl tego pojazdu wypracowany został wspólnie przez GM Design i Nike Design, którego projektanci wnieśli m.in. pomysł zastosowania elementów w kolorze pomarańczowej papryki. Nadwozie zachowało muskularny wygląd. Styl samochodu zdaje się mówić, że to auto pojedzie wszędzie i zrobi wszystko. Wiele elementów nadwozia wykonano z aluminium, m.in. konstrukcję do szklanego dachu, przedni grill, lusterka boczne i klamki. Aluminiowe są też elementy deski rozdzielczej, środkowego panelu, pedały, części silnika. Tytanowe aluminium i kolor papryki spowodowały, że wnętrze wygląda szlachetnie, a jednocześnie ciepło. Przeznaczony dla dwóch osób pojazd terenowo-bagażowy został wyposażony m.in. w nawigację satelitarną, odtwarzacz MP3, GPS, radio z wyborem stacji. Bronco: jak mustang albo para dżinsówFord w kolejnym segmencie aut sięga do legendarnych modeli. Teraz przyszła kolej na Bronco. Auto o tej nazwie - Bronco, czyli mustang, dziki koń - zaprezentowano w sierpniu 1965 r. jako odpowiedź na rosnącą wśród Amerykanów potrzebę przeżywania przygód, a jednocześnie posiadania praktycznego środka transportu. Taki był początek aut typu SUV, z napędem na cztery koła, łatwych w prowadzeniu, praktycznych, surowych w stylu, przeznaczonych do jazdy w różnych warunkach. Obecny model ma nawiązywać do surowego stylu poprzednika, choć wygląd zderzaka przy całej swej prostocie podkreśla raczej nowoczesność auta. Celowi temu służy każdy detal, jak lusterka, felgi, opony, a we wnętrzu tarcze wskaźników prędkościomierza, kompasu i licznika. Nawet podłoga ze wzorem wyżłobionych kolein. Koncept Bronco, jak twierdzi szef designu J Mays, jest podobny do ulubionej pary znoszonych, wyblakłych dżinsów - klasycznych, dobrze znanych, komfortowych, zawsze w stylu.Auto wyposażone jest w silnik turbodieslowski 2.0 TDCi Duratorq, montowany obecnie w Mondeo. Sześciostopniowa skrzynia otrzymała dwa sprzęgła, dzięki czemu nie ma utraty ciągu przy zmianie przełożeń. Inteligentny układ napędu 4WD - Control Trac II System - dzieli moment obrotowy między przednią i tylną oś. W normalnych warunkach auto ma napęd na oś przednią. System ten będzie już w 2005 r. instalowany w modelu Espace.Nowa platforma Land RoveraStormer stylem nadwozia przypomina nowe Land Rovery. Czteromiejscowe auto ma fotele wykonane ze wsporników aluminiowych i twardej skóry, z jakiej robi się siodła. Drewno dębowe posłużyło m.in. do wykonania wewnętrznych obić drzwi. Stormera wyposażono w stały napęd 4x4, sześciobiegową skrzynię automatyczną i system Terrain Response, który zawiera kontrolę trakcji (DSC), zjazdu po stromych pochyłościach (HDC), ABS i EBD. Kierowca będzie mógł wybrać jeden z sześciu typów jazdy, m.in. zwykły, z dużą prędkością, po piasku oraz po głębokich koleinach. Auto wyposażone zostanie w zmodyfikowany silnik V8, stosowany obecnie w Jaguarze XJR i XKR, oraz 6-biegową automatyczną skrzynię. Auto zbudowano na nowej platformie, która posłuży następnym Land Roverom.
Galeria zdjęć
Czwarty wymiar
Czwarty wymiar
Czwarty wymiar