Jeżeli Logan w wersji sedan był strzałem w dziesiątkę, to prezentacja Logana kombi (producent używa nazwy MCV) porównać można do znalezienia skarbu. Ten samochód według niektórych spowoduje na rynku duże zamieszanie. Logan MCV z sedanem wspólny ma tylko przód, od słupków A obie wersje znacznie się różnią. Renault zdecydował się pomnożyć sukces Logana tak, że zbudował auto znajdujące się na granicy segmentów kombi i MPV, i przygotował wnętrze dla pięciu lub siedmiu osób.
Oprócz designu, który dla niektórych będzie twardym orzechem do zgryzienia (bądź co bądź kanciaste kształty nie są szczytem nowoczesnych rozwiązań stylistycznych), Logan kombi zaskakuje ogromnym rozstawem osi. Dacia zamiast standardowego wydłużenia rozstawu o 10 czy 15 centymetrów zrobiła radykalny krok, tak więc rozstaw osi jest o całe 27,5 centymetrów dłuższy niż w sedanie. Dzięki temu powstała ogromna przestrzeń wewnętrzna, ale zarazem lekko naruszono wyważoną stylistykę limuzyny, w dodatku trudno w tej chwili powiedzieć, jak takie radykalne wydłużenie rozstawu osi wpłynęło na bezpieczeństwo.
W każdym razie we wnętrzu czeka na podróżnych królewska przestrzeń na tylnych siedzeniach i ogromny bagażnik. Trzeci rząd siedzeń nie jest dzięki znacznej długości i dużemu rozstawowi osi wyłącznie rzędem awaryjnym, ale oferuje prawie taki sam komfort jak rząd środkowy. Przestrzeń bagażowa oferuje w pięciomiejscowym układzie siedzeń pojemność 700 litrów, za trzecim rzędem pozostaje jedynie 198 litrów bagażnika.
W trzecim rzędzie siedzi się zaskakująco wygodnie, a ponieważ Dacia zdecydowała się na zamontowanie poszczególnych rzędów siedzeń na różnych poziomach, tak więc podróżni w ostatnim rzędzie mają dobrą widoczność do przodu i oczywiście w bok. Żeby dostać się do trzeciego rzędu, trzeba złożyć siedzenie w środkowym rzędzie. Co prawda nie jest to najlepszy system, ale swoją funkcję spełnia dostatecznie.
Niestety podczas składania z siedzeń wydobywały się niepokojące dźwięki i mamy nadzieję, że był to problem tylko prezentowanych egzemplarzy. A w jaki sposób Logan kombi ma zrobić zamieszanie na rynku? Paryskimi targami niosła się informacja, że cena podstawowa zaczynać będzie na poziomie 34 tys. zł.