Logo
WiadomościAktualnościDacia: Srebrna Idea za najlepsza reklamę

Dacia: Srebrna Idea za najlepsza reklamę

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

W siedemnastej edycji konkursu reklamowego Idea Awards, koncern Renault Polska otrzymał Srebrną Ideę za telewizyjną reklamę Dacii Logan.

Dacia: Srebrna Idea za najlepsza reklamę
Auto Świat
Dacia: Srebrna Idea za najlepsza reklamę

Siedemnasta edycja pierwszego polskiego konkursu reklamowego Idea Awards zakończyła się uroczystym wręczeniem nagród laureatom w Casino's Poland, w Hotelu Hyatt. Koncern Renault został nagrodzony Srebrną Ideą w kategorii telewizyjnych reklam motoryzacyjnych za reklamę Dacii Logan.

Konkurs Idea Awards istnieje od 1991 roku i od samego początku przyświeca mu idea podnoszenia standardów reklam obecnych na polskim rynku poprzez nagradzanie najlepszych z nich. Jest to jedyny konkurs nagradzający klientów, którzy są najważniejszym ogniwem w łańcuchu tworzenia reklam.

Konkurs odbywa się on-line, dzięki czemu wszyscy mogą oddawać głosy na dowolne reklamy. Od pierwszej edycji nadzór nad pracami jury sprawuje renomowana firma audytorska. Natomiast badania preferencji odbiorców oraz pomiaru zasięgu reklam wykonywał Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej SMG/KRC Poland.

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: