-Od lat obsługujemy wielu klientów instytucjonalnych i wiemy, że dla nich liczy się przede wszystkim czas oraz jakość wykonywanych usług - mówi Magdalena Zacher, dyrektor ds. technicznych Auto-Boss. - W odpowiedzi na zmieniający się rynek i oczekiwania naszych klientów uruchomiliśmy serwis 24-godzinny, aby zapewnić im pełną mobilność i sprawność samochodów w ciągu dnia.

Projekt serwisu 24-godzinnego ma charakter pilotażowy. Głównymi jegoodbiorcami są użytkownicy pojazdów dostawczych i osobowych. Klienci nocnego serwisu mogą liczyć również na samochód zastępczy. Serwis 24-godzinny przyjmuje samochody pomiędzy 19.00 a 20.30. Odbiór pojazdu może odbyć się po naprawie w godzinach nocnych, bądź w innej, dowolnie wybranej porze dania wcześniej uzgodnionej.

źródło: Aut-Boss, Ford, PRIME