Logo

Detroit 2009: na czym oszczędzają Amerykanie (fotogaleria nowości 2.)

Lesław Sagan
Lesław Sagan

Kryzys jest tutaj widoczny na każdym kroku. Wiele stoisk jest „rozdmuchanych” ze względu na brak wielu wcześniej anonsowanych wystawców. Dziennikarze otrzymują materiały prasowe jedynie podczas konferencji prasowych lub krótko po ich zakończeniu.

Podczas dni prasowych na stoiskach producentów nie ma w tym roku prawie żadnych bufetów. Amerykanie nawet nie częstują kawą. Jedyne poczęstunki serwują producenci europejscy.

Salon samochodowy, to ładne samochodu i zdobiące je piękne modelki…Tak było dotychczas, ale Amerykanie ten zwyczaj zmienili. Na stoiskach amerykańskich producentównie ma w tym roku nie spotkaliśmy żadnej hostessy. Natomiast towarzyszyły one ekspozycji Maserami, Bentleya.

Za niecałe trzy miesiące czeka nas międzynarodowy salon samochodowy w Genewie, najbardziej prestiżowy w tym półroczu. Czy też czeka nas „wariant oszczędnościowy”?

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu