To nowoczesny silnik z bezpośrednim wtryskiem typu Common Rail drugiej generacji osiągający maksymalną wartość momentu obrotowego - 330 Nm - przy 2000 obr./min. 295 Nm dostępne jest już od 1500 obr./min. Wpływa to rewelacyjnie na osiągi i dynamikę auta. Do "setki" 320 Cd rozpędza się w 9,7 s, a zaledwie 7,5 s potrzebuje na przyspieszenie od 80 do 120 km/h na 4. biegu. W cyklu mieszanym zużucie oleju napędowego sięga 6,3 l/100 km. Pozwala to na przejechanie na jednym zbiorniku dystansu sięgającego 1000 km bez potrzeby tankowania. Do przeniesienia napędu wykorzystywana jest 6-stopniowa przekładnia manualna, o dobrym zestopniowaniu i precyzyjnym prowadzeniu drążka.W wyposażeniu seryjnym znajdziemy m.in.: klimatyzację, elektrycznie zamykany dach i sterowane siedzenia, przednie i boczne poduszki powietrzne, ABS i DSC. Poza wersją standardową oferowane będą także edycje specjalne: Exclusive i Sport.Cena od 36 450 euro.
Diesel w cabrio
Cabrio i diesel? Dla BMW to oczywiste. Nie powinno to nikogo dziwić, zwłaszcza gdy firma ma w ofercie takie jednostki, jak najnowsza 2-litrowa o mocy 150 KM.