Indicar, niemiecka manufaktura, która opracowała nowe wcielenie Trabanta nie znalazła do tej pory inwestora, chcącego sfinansować uruchomienie seryjnej produkcji samochodu. O problemach Indicara poinformowała w ostatnich dniach niemiecka gazeta Leipziger Volkszeitung.
Produkcja New Trabi miała się rozpocząć w 2012 roku. Samochód miał nawiązywać do swojego dwusuwowego protoplasty jedynie wyglądem nadwozie – nowy Trabant miał być oferowany jedynie z napędem elektrycznym.
Poszukiwania inwestora, który wyłoży 30 mln euro, zakończyły się niepowodzeniem. Indicar nie znalazł jak dotąd zarówno partnera biznesowego, jak i dostawców podzespołów. Firma winę za ten stan rzeczy zwala na kryzys gospodarczy z lat 2008/2009.
New Trabi miał kosztować około 20 tys. euro (ok. 80 tys. zł).
Galeria zdjęć
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?
Dlaczego opóźnia się produkcja nowego Trabanta?