Podczas zbliżających się targów w Detroit zaprezentuje się Dodge Viper SRT10 z niewielkim faceliftingiem na rok 2007. Silnik V10 o pojemności 8,3 l został wzmocniony z 373 kW (500 KM) do 380 kW (510 KM). Maksymalny moment obrotowy wzrósł o 13 Nm do 735 Nm, przy czym 90 procent dostępne jest w zakresie 1500-5600 obr. Dzięki tym modyfikacjom Viper 2007 przyśpiesza do setki w 4 s, a wydajniejszy układ hamulcowy umożliwił w teście 0-160-0 km/h uzyskać czas poniżej 12 s.
W nowym Viperze zmieniono obręcze kół (18” przód, 19” tył), a zupełną nowością jest zestaw 5-ramiennych felg z ramionami w kształcie litery H. Nowe będą odcienie lakieru, obok czerwonego, białego, czarnego i granatowego pojawi się Viper Race Yellow (żółty) i Copperhead Orange Satin Coat (pomarańczowy). Od kwietnia będzie można wybierać z nowej gamy kolorystycznej wnętrza i tapicerki.
Dodatkowo przygotowano specjalną wersję Viper Competition Coupe, która zaoferuje 387 kW (520 KM) i moment obrotowy 732 Nm. Samochód będzie posiadał wiele wyczynowych akcesoriów, ale nie będzie miał homologacji do zwykłego ruchu ulicznego. Właściciel otrzyma licencję wyścigową dla wyścigów amerykańskiej serii GT (Viper Racing League) oraz rejestrację w klubie Sports Car Club of America (SCCA).
W intenecie pojawiły się informacje o zmianach przygotowywanych na rok modelowy 2008: pojemność silnika Dodge’a Vipera ma wzrosnąć do 8,4 l, dzięki czemu moc silnika osiągnie 441 kW (600 KM). Maksymalny moment obrotowy wyniesie 760 Nm. Kolejne informacje dostępne będą po oficjalnej premierze modelu 2007 w Detroit.