Gladiator 700 GT bazuje na 550-konnym Cayenne Turbo S, ale dzięki wielu zmianom (najważniejsze to powiększone turbosprężarki i nowy wydech) auto osiąga 700 KM i 815 niutonometrów momentu obrotowego. Osiągi są spektakularne – 4,5 s do setki (model seryjny - 4,8 s) i maksymalnie 290 km/h (280 km/h). A to wszystko w SUV-ie, który waży 2,5 tony. Niesamowite, choć po tak ekstremalnym nadwoziu oczekiwaliśmy nieco lepszych osiągów...
Aby wyhamować całą tę masę, auto wyposażono w 12-tłoczkowe zaciski hamulców o rozmiarze 410x36 mm z przodu i 380x32 mm z tyłu. Koła w Gladiatorze też są monumentalne – mają 23 cale i obuto je w opony 315/25.
Wspomniane wcześnie kubełkowe fotele pochodzą z Porsche 911 GT3, a dyfuzor wykonano z włókna węglowego, podobnie jak maskę, drzwi, błotniki i czerwone elementy wykończenia wnętrza.