Ten rok rozpoczął się od wprowadzenia na rynek przełomowego ośmiocylindrowego modelu 458 Italia. Jest on zwiastunem przygotowywanej ofensywy modelowej, która ma dotrzeć do większej grupy docelowej.

Podstawą nowej polityki będzie podział na cztery segmenty, które będą przydzielone do kategorii granturismo i sports car oraz według ceny. Granica cenowa ustalona została na 230 tys. Euro. Poniżej znajdą się wersje napędzane silnikiem V8, a powyżej V12.

Jeszcze w tym roku obok nowego modelu 458 Italia pojawi się sportowy 599 GTO.

Na 2011 rok zaplanowano dwie nowości – następcę coupé 612 Scaglietti, które oznaczone zostało kodem F151. Auto to także otrzyma napęd hybrydowy, który już poznaliśmy w wersji studyjnej 599 HY-KERS Vettura Laboratorio. Drugą nowością w 2011 roku będzie 458 Italia Spider, którego premiera odbędzie się w drugiej połowie roku. Podobnie jak poprzednicy otrzyma składany brezentowy dach.

W 2012 roku producent zapowiada premierę sportowego coupé F152, które zastąpi 599 GTB Fiorano. Najprawdopodobniej w tym okresie pojawi się również następca Ferrari Enzo, który otrzyma ośmio- lub sześciocylindrowy silnik z podwójnym doładowaniem.

W planach Ferrari jest także facelifting coupé-kabrioletu California M a nowy 458 Scuderia, które powinny pojawić się w 2013 roku.

Pojawiła się też informacja, że wszystkie nowe modele będą miały cykl ośmioletni, a w jego połowie pojawi się zmodyfikowana wersja M (Modificata).