Masa samochodu przygotowanego do jazdy zmniejszyła się o 100 kg, tak więc masa netto wynosi 1250 kg. Nowymi elementami są m. in. lusterka wsteczne, przedni i tylny zderzak z włókien węglowych czy boczki drzwi. Zmieniły się także osiągi auta. Widlasty 8-cylindrowy silnik o pojemności 4308 cm3 dysponuje mocą 375 kW (510 KM) przy 8500 obr./min zamiast dotychczasowych 360 kW (490 KM) przy tych samych obrotach. Oznacza to, że pojemnościowy wskaźnik mocy osiąga prawie 119 KM/l. Moment obrotowy osiąga wartość 470 Nm przy 5250 obr./min.
Kolejnym powodem do dumy, wypływającym z umiejętności przenoszenia techniki F1 do seryjnych samochodów, jest nowe oprogramowanie Superfast, które skraca czas zmiany biegów do 60 milisekund. Pierwsze dwa przełożenia mają potrójną synchronizację, pozostałe podwójną, suche sprzęgło dysponuje dwusprzęgłową konstrukcją.
Właściwości jezdne poprawia zintegrowana kontrola trakcji, która po raz pierwszy łączy dyferencjał E-Diff z systemem stabilizacji i trakcji F1-Trac. Standardowe hamulce ceramiczne mają rozmiar 398 x 36 mm z przodu i 350 x 34 mm z tyłu, przednie zaciski są 6-błoczkowe, tylne 4-tłoczkowe.