Na pierwszy rzut oka samochód nie budzi zachwytu wśród fanów zewnętrznego tuningu. Ot, zwykły Fiat 125p nie posiadający graffiti, jaskrawych kolorów karoserii, spojlera czy ksenonowych lamp. „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" i tak jest także w przypadku projektu przygotowanego przez Panią Julię. Zmian dokonano pod karoserią „Dużego Fiata". Zamontowano pięciobiegową skrzynię biegów, silnik Fiat-Lancia 2.0 DOHC 8V z podwójnymi gaźnikami marki Weber 40 IDF na skośnym kolektorze dolotowym Hormanna. Modyfikacja ta, pozwoliła na zwiększenie mocy silnika z 115 do 140 KM. O prawidłową jego pracę i niezawodność dba olej Shell Helix. Uroku i klasy dodają autu odrestaurowane oryginalne felgi, które montowano w rajdowych Fiatach 125p w latach siedemdziesiątych.

Przeprowadzone modyfikacje Fiata 125p:- montaż silnika Fiat-Lancia 2.0 DOHC 8V.- kompletny układ wydechowy Fiat-Cromodora- chłodnica z szybkoobrotową dmuchawą- pięciobiegowa skrzynia biegów- odnowione oryginalne 35 letnie felgi- opony Uniroyal Rallye- olej Shell Helix

źródło: Shell, ConTrust