samochodów osobowych. Nasz udział w rynku powinien wzrosnąć z około 10 proc. w styczniu do 11 proc. na koniec roku - zapowiedział Wojciech Halarewicz, nowomianowany dyrektor handlowy Fiat Auto Poland.W styczniowym zestawieniu najchętniej kupowanych marek wśród nowych aut Fiat znalazł się na najbardziej nielubianym przez sportowców - czwartym miejscu. Firma liczy przede wszystkim na dobre wyniki Pandy oraz Grande Punto. Pierwszy ma zanaleźć około 12 tys. nowych właścicieli. Mają pojawić się dwie nowe wersje - sportowa oraz terenowa. Nowe Punto powinno kupić około 6 tys. nabywców. Na rynku oferowany będzie nadal również poprzedni model. Jesienią zadebiutuje w Polsce Fiat Sedici."Pod koniec pierwszego kwartału wchodzi na rynek zmodernizowana wersja Fiata Albei. Liczymy na sprzedaż 1,7 tys. sztuk" - powiedział Wojciech Halarewicz.