Rok modelowy 2010 otrzyma nowy silnik, który będzie spełniał wymagania normy Euro 5. Tym samym zwiększy się także różnica w mocy pomiędzy podstawową jednostką 1,1 l i 40 kW oraz 1,2 l i 51 kW (dotychczas 44 kW).

Kolejne innowacje Pandy obejmą lusterka boczne, nową atrapę wlotu powietrza chłodnicy w barwie nadwozia oraz nowe zestawienie barw wnętrza i nadwozia.

Nowa jednostka będzie zużywała mniej paliwa (oficjalnych danych jeszcze nie podano), emisja CO2 spadnie ze 133 na 113 g/km, co daje 4,7 l/100km. Dotychczasowy silnik Pandy 1,4 Euro 4 zużywał 5,6 l/100 km.

Pozostałe jednostki napędowe pozostaną bez zmian. Podstawowa 1,1 (40 kW, 5,7 l/100 km), turbodiesele reprezentuje 1,3 JTD (51 kW, 4,3 l/100 km), a najwięcej mocy 100HP ma silnik 1,4 16V (74 kW, 6,5 l/100 km). Sukcesem rynkowym jest wersja 1,2 Natural Power, której od 2007 roku sprzedano ponad 120 tys. egz.