Największą atrakcją wystawy było Seicento z napędem typu La Hawker (ogniwo paliwowe wodór-powietrze o mocy 55 KM, silnik elektryczny prądu zmiennego, baterie akumulatorów niklowo-wodorkowych). Koszt tego prototypu to około 500 tys. euro. Towarzyszyła mu Multipla z silnikiem spalinowym na gaz ziemny, również wyposażona w napęd hybrydowy (silnik prądu zmiennego, bateria elektrochemiczna). Ponadto zaprezentowano modele Punto i Dobl? z silnikami zasilanymi gazem ziemnym.W Laboratorium Napędów i Sterowania Wydziału SiMR zainteresowanimogli obejrzeć system napędowy wykorzystujący ogniwo paliwowe, powstały w wyniku współpracy Centrum Badań Fiata i Wydziału SiMR PW.
Fiaty na politechnice
W dniach 15-18 czerwca na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej zaprezentowano "czyste" i energooszczędne Fiaty. Ten wydział uczelni szkolący kadry branży motoryzacyjnej współpracuje z Centrum Badań Fiata w zakresie napędów hybrydowych.